پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات آبنباتی من

5 ماهگی فینگیلی مادری...

1393/1/16 12:39
نویسنده : مامان و بابا
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام بهاری برای مامان گل اناری،الهی من فدات بشم که اینقده ماهی با اینکه خیلی بهانه گیری میکنی ولی بازم من و بابایی عاشقانه دوست داریم،سنجاب من جونم برات بگه که از وقتی ما چکلت کردیم نمیدونستم پسری من توی هر حالتی خوشکل و خواستنیه چشمک الان که دارم مینویسم توی بغل من نشستی داری مشت میزنی توی لب تاب حسابی شیطون شدی...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پدر پسر شجاع
16 فروردین 93 16:58
دوستون دارم.