پرهامپرهام، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات آبنباتی من

نی نی چهار ماهه من...

1393/1/15 22:43
نویسنده : مامان و بابا
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل امیدم،سلام ستاره ی زندگیم.ببخشید مامان جونم که توی این مدت به وبت سر نزدم بجز تنبلی هیچ بهانه ی دیگه ای ندارم امیدوارم مادری رو ببخشی،ولی قول میدم از این به بعد مدام بیام از خاطره هات بنویسم،ولی در عوض کلی عکس و خاطره دارم.اول از همه از4ماهگیت شروع میکنم توی این مدت هیچ تغییری نکردی فکر کنم به خاطر دندونات باشه که این همه گریه میکنی من که کلا قید مهمونیو ،بیرون رفتنو زدم چند وقتی بود شوهری همش میگفت باید موهای پسرم رو بتراشم تا پر پشت تر بشه ولی من کاملا مخالفت این موضوع بودم آخه چه ربطی داره{#emotions_dlg.e54}...خلاصه بعد از صحبت های مکرر من رضایت دادم که موهات رو بتراشن ولی میگفتم به شرطی قبول میکنم که 1توی زمستون باشه که بتونم کلاه سر پسرم بزارم2تا اطلاع ثانوی بیرون اومدن از خونه ممنوع آخه خیلی بدم میومد{#emotions_dlg.e8}پنج شنبه رفتیم خونه آقاجونت تا موهات رو بتراشن بعد از کچل شدنت من حتی توی خونه هم کلاه سرت میزاشتم اینم از عکساش...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               واما عکسی از سر تراشون پرهامم،الهی مامان فدای بغضت بشه                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مینا
15 فروردین 93 23:18
منم نی نی وبلاگی شدم یعنی ی وبلاگ ساختم لطفا بهم سربزنین و بانظراتتون خوشحالم کنین. البته اینم بگما چون تازه وب ساختم ی چندتا بیشتر پست ندارم یاددتون نره بیاین ها
پدر پسر شجاع
16 فروردین 93 17:02
همیشه عادت داشتی تو ماشین که می خوابیدی پاهات باید روی دستگره در ماشین باشه. فدات شم جیگر بابا. مرسی مامانیش